Υπό το μικροσκόπιο της Ofcom (αρμόδιας ρυθμιστικής αρχής για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες του Ηνωμένου Βασιλείου) βρίσκεται το ταχυδρομείο της Βρετανίας (Royal Mail) αφού δεν κατάφερε να “πιάσει” τους χρόνους παράδοσης αλληλογραφίας την περίοδο 2021 – 2022.
Όπως αναφέρουν τα βρετανικά μέσα, σύμφωνα με τους κανόνες της Ofcom, η Royal Mail υποχρεούται να παραδίδει το 93% της αλληλογραφίας Α’ Προτεραιότητας εντός 1 εργάσιμης ημέρας από την παραλαβή και το 98,5% της αλληλογραφίας Β’ Προτεραιότητας εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή.
Ωστόσο, κατά την περίοδο 2021-2022, μόνο το 81,8% της αλληλογραφίας Α’ Προτεραιότητας παραδόθηκε εντός μίας εργάσιμης ημέρας και το 95,4% της αλληλογραφίας Β’ Προτεραιότητας παραδόθηκε εντός τριών εργάσιμων ημερών.
Επιπλέον, η Royal Mail έχει ως στόχο την ολοκλήρωση του 99,9% των παραδόσεων που εκτελούνται σε καθημερινή βάση, παρόλα αυτά ολοκλήρωσε το 94,09% των δρομολογίων κατά τη διάρκεια αυτής εξεταζόμενης περιόδου.
Σύμφωνα με την Ofcom: «Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη την ποιότητα της υπηρεσίας. Στην έρευνά μας θα συγκεντρώσουμε στοιχεία για να κατανοήσουμε τους λόγους πίσω από την ανεπάρκεια εκπλήρωσης των στόχων και θα καθορίσουμε εάν η Royal Mail έχει παραβιάσει τις απαιτήσεις της».
Βάσω Βεγ.