Στο τρίτο τρίμηνο του 2021 τοποθετείται η λειτουργία του νέου κέντρου διαλογής της ACS στο Αιγάλεω, το οποίο θα ενισχύσει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας.
Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της Quest Απόστολος Γεωργαντζής στην ετήσια γενική συνέλευση, παρουσιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα για την χρήση του 2019 και το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Το 2019, η ACS συνεισέφερε στα έσοδα του ομίλου 108,7 εκατ. ευρώ (18% επί του συνόλου) και στη λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) 15,8 εκατ. (30% επί του συνόλου).
Αντίστοιχα, στο πρώτο τρίμηνο του έτους, η ACS παρουσίασε έσοδα 26,65 εκατ. (18% επί του συνόλου) και EBITDA 3,83 εκατ. ευρώ (31% επί του συνόλου).
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Quest αναφέρθηκε και στις προοπτικές του τρέχοντος έτους, σημειώνοντας ότι, τόσο ο Μάιος, όσο και ο Ιούνιος εξελίχθηκαν σε δύο καλούς μήνες για τα έσοδα του ομίλου, τονίζοντας ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις συνεχίζουν να διατηρούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων.
Γενικότερη εκτίμηση των στελεχών της Quest αποτελεί η διαμόρφωση μιας τάσης μακροχρόνιας αύξησης της ζήτησης για τα προϊόντα και υπηρεσίες του ομίλου, όπως για τις ACS (ηλεκτρονικό εμπόριο, δέμα), Cardlink (ηλεκτρονικές συναλλαγές), Unisystems και InfοQuest (περαιτέρω ψηφιοποίηση, εργασία εξ αποστάσεως, κ.λπ.).
Συγκεκριμένα, για την ACS ειπώθηκε ότι τον Απρίλιο η αύξηση του e-commerce και του αριθμού των αποστολών ξεπέρασε το 100% (με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθούν πρόσθετες επενδύσεις) και ότι τους επόμενους μήνες (Μάιος και Ιούνιος) επανήλθε σε πιο ήπιους ρυθμούς.
Την εξεταζόμενη περίοδο διαπιστώθηκε μεγάλη αύξηση στις B2C παραδόσεις, κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Στο άμεσο μέλλον, η εταιρεία προετοιμάζεται για τη λειτουργία του νέου κέντρου διαλογής στο Αιγάλεω, το οποίο βρίσκεται σε κατασκευαστική φάση.
Το νέο κέντρο διαλογής, ύψους άνω των 30 εκατ. ευρώ, διαθέτει επιφάνεια άνω των 30.000 τ.μ. και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, προσφέροντας πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα αυτόματης διαλογής, περίπου 50.000 αποστολών / ώρα.
Παράλληλα, η εταιρεία, λόγω της διαρκούς ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, μελετά κι άλλες επενδύσεις, όπως ενίσχυση των υποδομών last mile.