Συνεχίζουν να διευρύνουν τα ποσοστά τους στην ελληνική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας τα ΕΛΤΑ.
Της Βάσως Βεγιάζη
Σύμφωνα με επίσημο δελτίο του Χρηματιστηρίου Ενέργειας, από τις αρχές του 2019, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία αυξάνουν, οριακά μεν, αλλά σταθερά το μερίδιο αγοράς τους στην προμήθεια ενέργειας, φτάνοντας τον περασμένο Μάρτιο το 1,09%.
Σημειωτέον, το μερίδιο αγοράς του Οργανισμού, τον Φεβρουάριο βρισκόταν στο 1% και τον Ιανουάριο στο 0,88%.
Την πρώτη θέση στην αγορά καταλαμβάνει η ΔΕΗ με 76,61%, ο Ήρων με 4,72% και ο Μυτιληναίος (Protergia) με 4,69%.
Αναφορικά με το επίπεδο Ζώνης, στη Χαμηλή Τάση τα ΕΛΤΑ συγκεντρώνουν το 0,44% και στην Υψηλή Τάση το 0,65%.
Συνάντηση με τους μεγάλους πελάτες
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία πραγματοποίησαν μια ιδιαίτερη συνάντηση με τους μεγάλους πελάτες της ΕΛΤΑ Ενέργεια στο νέο χώρο του καταστήματος ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πελατών, της πλατείας Κοτζιά.
Σε μια εκδήλωση- συζήτηση που αφορά στο μέλλον της ενέργειας, οι μεγάλοι καταναλωτές ενέργειας ενημερώθηκαν για τις επικείμενες αλλαγές στην αγορά του ηλεκτρισμού, τα πλαίσια που επιβάλλει η ΕΕ, αλλά και τους αναγκαίους ενεργειακούς ελέγχους που κάθε μεγάλος καταναλωτής πρέπει να πραγματοποιεί στις εγκαταστάσεις του.
Κατά τη συζήτηση, που συντόνισε ο Μιχάλης Μαθιουλάκης, ακαδημαϊκός διευθυντής του Greek Energy Forum, ο Δημήτρης Ζάρρας, ενεργειακός σύμβουλος, μίλησε για τις Ευρωπαϊκές εξελίξεις και τον αντίκτυπό τους στην ελληνική πραγματικότητα και ο Θωμάς Φιλίππου, ενεργειακός ελεγκτής, αναφέρθηκε στην ομιλία του για τις διαδικασίες Energy Audit και ISO 50001.
Τέλος, ο επικεφαλής της Επιχειρησιακής Μονάδας Ηλεκτρικής Ενέργειας των ΕΛΤΑ Γιάννης Γεωργόπουλος, σκιαγράφησε το νέο τρόπο με τον οποίο θα λειτουργεί πολύ σύντομα η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, με τον καταναλωτή πλέον στο επίκεντρο.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, «η σχέση καταναλωτή-προμηθευτή, αλλάζει ριζικά και ο καταναλωτής από παθητικός δέκτης των αποτελεσμάτων της αγοράς ενέργειας, σε συνεργασία με τον προμηθευτή του και τις απαραίτητες επενδύσεις ενεργειακής αποδοτικότητας, μπορεί να επηρεάσει το τελικό κόστος ενέργειας.
Ο περιορισμός του κόστους για τις επιχειρήσεις οποιασδήποτε φύσης και μεγέθους αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τη βιώσιμη ανάπτυξή τους.
Με την ενημερωτική αυτή συνάντηση, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία επιβεβαίωσαν πως ο προμηθευτής, δε θα πρέπει να είναι απλά μεταπωλητής ενέργειας, αλλά ταυτόχρονα συνεργάτης της επιχείρησης, παρέχοντας συμβουλές για την ενεργειακή αποδοτικότητα των εγκαταστάσεων και τη βελτιστοποίηση των παραγωγικών τους διαδικασιών.
Και στην ενίσχυση της σχέσης αυτής, συνεχίζουν να επενδύουν καθημερινά».