Σχεδόν τα 150 εκατ. ευρώ άγγιξε πέρυσι ο κύκλος εργασιών της ACS Courier, η οποία – σύμφωνα με τη μητρική Quest – διαθέτει μερίδιο αγοράς 24% στην εγχώρια αγορά ταχυμεταφορών.
Επιμέλεια: Φ. Φωτεινός
Συγκεκριμένα, το 2023, τα έσοδα της ACS διαμορφώθηκαν στα 149,7 εκατ. (αύξηση 5,6% σε σχέση με το 2022), τα κέρδη ΕΒΙΤDA διαμορφώθηκαν σε 24,2 εκατ. (υψηλότερα κατά 7% από το 2022) και τα κέρδη προ φόρων (EBT) ανήλθαν σε 19,7 εκατ. (υψηλότερα κατά 4,3% από το 2022).
Όπως αναφέρει η Quest, η ανάπτυξη των εσόδων προήλθε από τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών, οι οποίες παρουσίασαν υψηλότερη ανάπτυξη άνω του 6%.
Τα έσοδα από τις υπηρεσίες ταχυδρομείου παρουσίασαν μικρότερη του αναμενομένου μείωση κατά 6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, λόγω της επιτάχυνσης της από‐υλοποίησης των λογαριασμών και εγγράφων, ενώ η δραστηριότητα των υπηρεσιών Ταχυδρομείου, κατά το 2023, αφορούσε μόνο το 4% επί των συνολικών εσόδων.
Η εταιρεία, κατά το 2023, προχώρησε στην αναβάθμιση των μηχανογραφικών της υποδομών και νέων λύσεων για τους πελάτες της, καθώς και σε ανάπτυξη του δικτύου των σημείων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών του ηλεκτρονικού εμπορίου (e‐commerce) και την αυτοματοποίηση των παραδόσεων με την χρήση αυτοματοποιημένων θυρίδων (lockers).
Οι προοπτικές του 2024
Για το 2024, όπως υπογραμμίζει η Quest, η ACS βασίζει την ανάπτυξη των εσόδων της κυρίως στις υπηρεσίες ταχυμεταφορών.
Η αγορά των υπηρεσιών ταχυμεταφορών εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει ανάπτυξη, ενώ ο κλάδος του ταχυδρομείου θα παρουσιάσει μείωση, λόγω της συνέχισης της από‐υλοποίησης των λογαριασμών.
Παράλληλα, στο 2024, λειτουργώντας πιο αποδοτικά από πριν από τις νέες εγκαταστάσεις στην Αττική, βασικός στόχος είναι η περαιτέρω αναβάθμιση και βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη ‐ παραλήπτη.
Για το 2024 εκτιμάται υψηλότερη ανάπτυξη στα έσοδα και την κερδοφορία της εταιρείας σε σχέση με αυτήν που επιτεύχθηκε κατά το 2023, καθώς θα αρχίσουν να φαίνονται και τα αποτελέσματα των επενδύσεων στο νέο κέντρο διαλογής.
Παράλληλα, θα συνεχιστούν οι επενδύσεις με έμφαση στην ενδυνάμωση και του last mile.