Τα ΕΛΤΑ ανοίγουν ηλεκτρονικό κατάστημα στην πλατφόρμα Tmall της Alibaba, που απευθύνεται στους Κινέζους καταναλωτές και αναπτύσσουν στρατηγική υποστήριξης στην εφοδιαστική αλυσίδα των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θέλουν να εξάγουν μικρές ποσότητες στην Κίνα, αναφέρει – σε ανακοίνωσή του – το Επαγγελματικό Επιμελητήριο της Αθήνας.
Ειδικότερα, το ΕΕΑ χαρακτήρισε πολύ σημαντικά τα πρώτα αποτελέσματα των επαφών που είχαν την Τετάρτη ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη της Alibaba, στο πλαίσιο εκδήλωσης του Επιμελητηρίου.
Ενδεικτικά, το Ε.Ε.Α. επισημαίνει τα εξής στοιχεία:
-Δέσμευση της Alibaba για αύξηση των Κινέζων επισκεπτών το επόμενο καλοκαίρι κατά 100.000, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Alitrip.
-Τα ΕΛΤΑ ανοίγουν ηλεκτρονικό κατάστημα στην πλατφόρμα Tmall που απευθύνεται στους Κινέζους καταναλωτές και αναπτύσσουν στρατηγική υποστήριξης στην εφοδιαστική αλυσίδα των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να εξάγουν μικρές ποσότητες στην Κίνα.
-Η περιφέρεια Κρήτης προχωρεί άμεσα σε συνεργασία με την πλατφόρμα της Alibaba για προώθηση κρητικών προϊόντων στην Κίνα καθώς και για την προσέλκυση τουριστών.
-Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών ξεκινά τη συνεργασία με την Alitrip και την Alipay, προκειμένου να διασυνδεθεί η δική του καινοτόμος πλατφόρμα καταχώρισης των εμπορικών καταστημάτων, εστιατορίων και σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος.
Έτσι θα διευκολυνθούν οι Κινέζοι επισκέπτες στην εύκολη επιλογή των καταστημάτων, την πληρωμή λογαριασμών μέσω του κινητού τους στην Ελλάδα, αλλά και στην παροχή πολύτιμων πληροφοριών για τη χώρα μας-πάντα μέσω των συσκευών τους.
-Ο σύνδεσμος ελληνικών επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, GRECA, είναι πλέον σε άμεση επαφή με την κινέζικη εταιρεία για το πώς θα μπορούν οι ελληνικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες να διασυνδεθούν με την Alibaba.