Επιχειρώντας να πάει την έννοια της παράδοσης τροφίμων στο σπίτι ένα βήμα παραπέρα, η αμερικανική Wal-Mart ανακοίνωσε ότι τεστάρει την παράδοση τροφίμων κατευθείαν στο ψυγείο των πελατών της.
Ο κολοσσός του λιανικού εμπορίου ανέφερε ότι θα συνεργαστεί με την August Home, εταιρεία που προσφέρει “έξυπνες” κλειδαριές, και την Deliv μια εταιρεία που ειδικεύεται στις on-demand παραδόσεις προϊόντων.
Την είδηση έκανε γνωστή, μέσω του blog της εταιρείας, ο Sloan Eddleston, eCommerce Strategy & Business Operations, εξηγώντας αναλυτικά τη διαδικασία.
Όπως αναφέρει ο πελάτης θα καταχωρεί την παραγγελία του στο Walmart.com. Όταν είναι έτοιμη, υπάλληλος της Deliv θα αναλάβει την παράδοσή της κατ’ οίκον. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποιος για παραλαβή, ο υπάλληλος με έναν μοναδικό κωδικό –που θα ισχύει για ορισμένο χρονικό διάστημα και τον οποίο θα έχει εγκρίνει ο πελάτης- θα ξεκλειδώνει την “έξυπνη” κλειδαριά της August Home.
Ο υπάλληλος της Deliv θα αφήνει την παραγγελία στο φουαγιέ του σπιτιού, ειδάλλως θα αναλαμβάνει να τοποθετεί τα προϊόντα στο ψυγείο και ακολούθως θα αποχωρεί.
Σε κάθε περίπτωση ο ιδιοκτήτης του σπιτιού θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να παρακολουθεί την εξέλιξη της διαδικασίας σε πραγματικό χρόνο μέσω application της August ή να λαμβάνει ειδοποιήσεις στο smartphone του.
Σύμφωνα με το Reuters, η Wal-Mart θα δοκιμάσει την υπηρεσία στη Silicon Valley, σε μια μικρή ομάδα πελατών της August Home.