Εκτακτα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων και των πελατών τους λαμβάνουν τα ΕΛΤΑ. Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε:
-η είσοδος των πελατών στα ταχυδρομικά καταστήματα θα γίνεται τμηματικά, ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα του χώρου (ένας πελάτης κάθε 10τμ) με μέγιστο αριθμό πελατών σε αναμονή, τα 3 άτομα.
Οι υπόλοιποι πελάτες θα πρέπει να περιμένουν υποχρεωτικά την σειρά τους εκτός του χώρου του καταστήματος.
-οι παραδόσεις συστημένων, μικροδεμάτων και δεμάτων, οι εισπράξεις αντικαταβολής, οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων και όλες οι συναλλαγές με τους ταχυδρόμους και τους διανομείς του ομίλου ΕΛΤΑ θα πραγματοποιούνται στην είσοδο του κτηρίου του παραλήπτη (κατοικίας ή επαγγελματικού χώρου), σε ανοικτό χώρο, τηρώντας την απαραίτητη απόσταση του ενός μέτρου, ενώ για την υπογραφή θα χρησιμοποιούνται τα μέσα (στυλό) του πελάτη.
Επίσης, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία επέκτειναν τον χρόνο παραμονής των ανεπίδοτων ταχυδρομικών αντικειμένων (συστημένων επιστολών και δεμάτων) στα ταχυδρομικά καταστήματα, μέχρι νεωτέρας.
Επιπλέον, έχουν ήδη ξεκινήσει απολυμάνσεις, από εξειδικευμένα συνεργεία σε όλα τα καταστήματα και τους χώρους εργασίας, ενώ θα απολυμανθεί σταδιακά και ο στόλος των οχημάτων.
Λόγω των ειδικών συνθηκών που προκύπτουν από την πανδημία, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ζητούν την κατανόηση των πελατών τους για περιπτώσεις καθυστερήσεων στην ταχυδρομική εξυπηρέτηση και έκτακτων αλλαγών στα ωράρια και τη λειτουργία κάποιων καταστημάτων.