Tο ισπανικό ηλεκτρονικό εμπόριο είχε αξία πάνω από 57,7 δισεκατομμύρια ευρώ το 2021. Αυτή ήταν μια αύξηση 11,7% σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Μεγάλο μέρος αυτής της ανάπτυξης προήλθε από διασυνοριακές πωλήσεις.
Το τέταρτο τρίμηνο του 2021, το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία έφτασε συνολικά τα 16,9 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσοστό αύξησης 15,8%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Αυτό προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία στον ιστότοπο της Ισπανικής Εθνικής Επιτροπής Αγορών και Αρμοδιότητας (CNMC).
Το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών, το τέταρτο τρίμηνο, προήλθε από διασυνοριακές πωλήσεις, με ποσοστό 60%.
Η αξία τους ήταν 10,156 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσοστό αύξησης 14% σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Οι περισσότερες από τις διασυνοριακές πωλήσεις κατευθύνθηκαν σε καταναλωτές που ζουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση (90%).
Αντίστοιχα, τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο εντός της Ισπανίας αυξήθηκαν επίσης, με το 16% να φτάνει τα 5,2 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ανά τομέα, η μόδα κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 8% επί του συνολικού τζίρου. Ακολουθούν οι υπηρεσίες χρηματοοικονομικής διαμεσολάβησης (6,6%) και τα ταξιδιωτικά γραφεία (5,3%).