Το 51% της σουηδικής “notime” -εταιρεία τεχνολογίας που έχει αναπτύξει μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για υπηρεσίες ταχυμεταφορών με ποδήλατα- απέκτησε η Swiss Post, αποκτώντας τη δυνατότητα παράδοσης δεμάτων εντός λίγων ωρών ή εντός της ίδιας ημέρας.
Μέσω αυτής της επένδυσης, η Swiss Post εισάγεται πλέον σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, ικανοποιώντας έτσι τις ανάγκες των πελατών της για ταχύτερες και πιο ευέλικτες παραδόσεις εντός αστικών περιοχών.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, στην Ελβετία το ποσοστό των αποστολών προτεραιότητας αυξήθηκε απότομα, με τη ζήτηση για ταχύτερη και πιο ευέλικτη παράδοση να βαίνει επίσης αυξανόμενη.
«Με το πλειοψηφικό μας μερίδιο στο “notime “, θέλουμε να διαδραματίσουμε ηγετικό ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του επιχειρηματικού τομέα στην Ελβετία», εξηγεί ο Dieter Bambauer, επικεφαλής της PostLogistics.
«Βλέπουμε ήδη ότι σε πόλεις και αστικά κέντρα η παροχή ταχείας και φιλικής προς το περιβάλλον παράδοσης θα μας δώσει ένα βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Γι ‘αυτό επενδύουμε σε ένα μοντέλο που ικανοποιεί απόλυτα τις επιθυμίες των online πελατών», συμπληρώνει ο ίδιος.
Η ελβετική “notime” έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα όπου οι διαδικτυακοί πωλητές μπορούν εύκολα να συνδεθούν. Αυτό σημαίνει ότι όλα, από την τοποθέτηση παραγγελίας ως τον προγραμματισμό διαδρομής και την παράδοση αγαθών την ίδια ημέρα, μπορούν να αυτοματοποιηθούν. Τα προϊόντα που παραγγέλλονται στο διαδίκτυο μέσω της notime παραδίδονται απευθείας στην πόρτα του πελάτη μέσω ταχυμεταφορέα που χρησιμοποιεί ποδήλατο.
Σημειωτέον, η notime ιδρύθηκε το Δεκέμβριο του 2014, έχει ως έδρα της τη Ζυρίχη, ενώ το τίμημα της συναλλαγής δεν έχει αποκαλυφθεί μέχρι στιγμής.
Β. Βεγιάζη