Πάνω από το 55% των Κινέζων καταναλωτών αγόρασαν προϊόντα βρετανικής εμπορικής μάρκας (brand), σε περίοδο τριών μηνών, καταβάλλοντας κατά μέσο όρο το ποσό των 104 λιρών το μήνα, σύμφωνα με μελέτη που έγινε για λογαριασμό της Royal Mail λίγο πριν τον εορτασμό των «Singles’ Day» στην Κίνα.
Σύμφωνα με την έρευνα, υπάρχει τρομερή προτίμηση στο «Brand Βρετανίας» με τα προϊόντα να θεωρούνται καλά κατασκευασμένα και γνήσια. Το 87% επιθυμεί να αγοράσει βρετανικές εμπορικές φίρμες και ένα 76% δηλώνει ότι εμπιστεύεται τα προϊόντα που αγοράζει από Βρετανούς λιανοπωλητές, καθώς δεν είναι απομιμήσεις.
Η αγορά e-commerce της Κίνας χαρακτηρίζεται ως «ολοένα αυξανόμενη», σύμφωνα με τη μελέτη, με τον μέσο online αγοραστή να δαπανά περί τις 123 λίρες το μήνα, εν αντιθέσει με τον Βρετανό που δαπανά μόλις 89 λίρες.
Επίσης, τρεις στους τέσσερις αγοραστές ισχυρίζονται ότι αύξησαν πρόσφατα το ποσοστό των online αγορών τους, με την εμπιστοσύνη τους να αυξάνεται κατά 30% την τελευταία διετία.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το 79% των Κινέζων αγοραστών πραγματοποιούν αγορές μέσω του smartphone τους (έναντι 70% το 2015), ενώ στο Ην. Βασίλειο το ποσοστό αυτό αγγίζει μόλις το 28%.
Αναφορικά με το κομμάτι της παράδοσης, οι online Κινέζοι αγοραστές εμφανίζονται υψηλών απαιτήσεων, με το 88% να ξοδεύει αρκετό χρόνο για την εύρεση websites με δωρεάν παράδοση προϊόντων. Μάλιστα, το 92% δηλώνει ότι εφόσον μείνει ικανοποιημένο πιθανολογεί ότι θα αγοράσει ξανά από το συγκεκριμένο λιανοπωλητή στο μέλλον.
Τέλος, από τα πλέον δημοφιλή προϊόντα για τους Κινέζους online αγοραστές είναι τα τρόφιμα και ποτά (51%), τα υποδήματα (44%) και τα προϊόντα περιποίησης (36%).
Σχολιάζοντας τα ευρήματα της μελέτης ο Nick Landon, διευθύνων σύμβουλος της Royal Mail Parcels, δήλωσε «Αυτή η μελέτη παρέχει μια ενδελεχής εικόνα της μεγαλύτερης αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο.
Μέχρι το 2020, η αγορά e-commerce της Κίνας πρόκειται να είναι μεγαλύτερη από εκείνη των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας, της Γερμανίας, και συνδυαστικά του Ην. Βασιλείου και της Γαλλίας.
Τα βρετανικά brands κάνουν πραγματικά “κλικ” στους Κινέζους αγοραστές και έχουν ένα μοναδικό πλεονέκτημα, παρόλο που τα προϊόντα τους θεωρούνται εξαιρετικής ποιότητας.
Οι λιανέμποροι στο Ηνωμένο Βασίλειο θα πρέπει να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα εξάγοντας τα προϊόντα τους στην Κίνα. Εξάλλου, η είσοδος στην εν λόγω αγορά έχει γίνει πολύ απλή χάρη στις κινεζικές πλατφόρμες της Alibaba».