H EETT, το 2022, διέγραψε 107 παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών και ανακάλεσε τις Γενικές Άδειές τους.
Παράλληλα, όπως υποστηρίζει, δρομολόγησε τη διαδικασία είσπραξης οφειλόμενων τελών, κατά τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ).
Η συγκεκριμένη δράση ήταν αποτέλεσμα ελέγχων που είχε διεξαγάγει η ΕΕΤΤ τα προηγούμενα έτη και στο πλαίσιο των οποίων είχε διαπιστωθεί ότι οι παραπάνω πάροχοι δεν συμμορφώνονταν με τους όρους της άδειάς τους και συγκεκριμένα, ως προς τις υποχρεώσεις τους αναφορικά με τα τέλη.
Σημειώνεται ότι, το 2021, η ΕΕΤΤ είχε θέσει στους συγκεκριμένους παρόχους προθεσμία για να υποβάλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και να συμμορφωθούν με τις οφειλές τους. Στην περίπτωση τεσσάρων παρόχων από τους παραπάνω, η ΕΕΤΤ ανακάλεσε τη διαγραφή, δεδομένου ότι ανταποκρίθηκαν στις υποχρεώσεις τους πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης και κοινοποίησης των σχετικών αποφάσεων.
Οι καταγγελίες
Η ΕΕΤΤ, το 2022, εξέτασε και διαχειρίστηκε συνολικά 1.272 καταγγελίες σχετικά με ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Ειδικότερα, τα αιτήματα/καταγγελίες κατηγοριοποιούνται ως εξής:
- 49% καθυστέρηση παράδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων.
- 29% αδυναμία επικοινωνίας.
- 9% θέματα χρεώσεων.
- 9% απώλεια/καταστροφή αντικειμένων.
- 4% αμφισβήτηση απάντησης εταιρείας.