Εκτοξεύθηκε στα 62,3 δισ. δολ. το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) στην Αυστραλία, το 2021, σύμφωνα με σχετική έκθεση που κυκλοφόρησε το ταχυδρομείο της Αυστραλίας (Australia Post).
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έκθεση «Inside Australian Online Shopping Report», εκτιμάται ότι η αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών το 2021 ήταν κατά 12,3% μεγαλύτερη σε σύγκριση με το 2020 και σχεδόν διπλάσια από τα επίπεδα πριν από την πανδημία του κορωνοϊού.
Περισσότερα από 4 στα 5 νοικοκυριά της χώρας πραγματοποίησαν αγορές μέσω διαδικτύου κατά τη διάρκεια του 2021, ξοδεύοντας 62,3 δισ. δολάρια σε φυσικά αγαθά, αυξάνοντας το μερίδιο των online αγορών στο σύνολο των λιανικών πωλήσεων στο 19,3%.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Australia Post Group, Paul Graham, «η πανδημία επέφερε μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι Αυστραλοί ζουν, εργάζονται και ψωνίζουν», καθώς πλέον οι ηλεκτρονικές αγορές αποτελούν βασικό πυλώνα για τις οικογένειες της Αυστραλίας που αγοράζουν τα πάντα, από ρούχα μέχρι καθημερινά. είδη οικιακής χρήσης.
Όπως είπε, «κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους 2021, οι Αυστραλοί στράφηκαν στις ηλεκτρονικές αγορές όπως ποτέ άλλοτε, και με κυμαινόμενους περιορισμούς και 15 εκατομμύρια ανθρώπους σε lockdown, το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν σανίδα σωτηρίας για τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις.
Ακόμη και όταν μειώθηκαν οι περιορισμοί, η αγάπη της Αυστραλίας για τις ηλεκτρονικές αγορές δεν έχει μειωθεί, όπως αποδεικνύεται από τα 5,4 εκατομμύρια νοικοκυριά που είδαμε να αγοράζουν διαδικτυακά κάθε μήνα πέρυσι, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 39% από το 2019».
Αξιοσημείωτο είναι ότι, το 2019, ο μέσος αγοραστής στην Αυστραλία αγόρασε από 9 μεμονωμένους λιανοπωλητές, ενώ το 2021 ο αριθμός αυτός αυξήθηκε σε 15, με τον αριθμό των κατηγοριών να αυξάνεται από 6 σε 8 την ίδια χρονική περίοδο.
Είναι ενδιαφέρον ότι η ώρα της ημέρας που επιλέγουν οι άνθρωποι να ψωνίζουν έχει επίσης μετατοπιστεί, με τις περισσότερες αγορές να γίνονται μεταξύ 2 μ.μ. και 5 μ.μ. και τις λιγότερες μεταξύ 7 μ.μ. και 10 μ.μ.