Το ταχυδρομείο των ΗΠΑ (USPS) αναμένεται να αποκτήσει τουλάχιστον 66.000 ηλεκτρικά οχήματα, μια κίνηση που αποτελεί μέρος του πλάνου απόκτησης 106.000 οχημάτων για παραδόσεις έως το 2028.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Τα νέα οχήματα θα αντικαταστήσουν τον παλιό στόλο παραδόσεων της USPS, με τον αριθμό τους να ξεπερνά τα 220.000 αυτοκίνητα.
Το ταχυδρομείο των ΗΠΑ σχεδιάζει να παραλάβει τουλάχιστον 60.000 οχήματα επόμενης γενιάς (NGDV), εκ των οποίων τουλάχιστον το 75% (45.000) θα είναι ηλεκτρικά με μπαταρία.
Ως μέρος αυτού του σχεδίου, συνολικά 21.000 επιπλέον εμπορικά οχήματα off-the-shelf (COTS) αναμένεται επίσης να είναι ηλεκτρικά με μπαταρία, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα της αγοράς και τη λειτουργική σκοπιμότητα.
Τα οχήματα θα διαθέτουν κλιματισμό, προηγμένη τεχνολογία ασφάλειας και θα ταιριάζουν περισσότερο στις σύγχρονες λειτουργικές απαιτήσεις σε σχέση με τον υπάρχοντα στόλο.
Η επένδυση έχει αποδοθεί εν μέρει στη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της USPS και περιλαμβάνει 3 δισ. δολ. χρηματοδότηση από το Κογκρέσο που διατίθεται βάσει του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού.
Τα πρώτα NGDV αναμένεται να ξεκινήσουν τα δρομολόγια στα τέλη του 2023.
Ο Louis DeJoy, γενικός ταχυδρομικός διευθυντής της USPS, δήλωσε: «Παραδίδουμε αλληλογραφία και πακέτα σε 163 εκατομμύρια διευθύνσεις έξι ημέρες την εβδομάδα και καλύπτουμε το κόστος μας για να το κάνουμε αυτό – αυτή είναι η αποστολή μας. Όπως έχω πει στο παρελθόν, εάν μπορούμε να επιτύχουμε αυτούς τους στόχους με πιο περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο, θα το πράξουμε.
Τα 3 δισ. δολ. που παρέχονται από το Κογκρέσο έχουν μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο που σχετίζεται με την επιτάχυνση της υλοποίησης μιας εθνικής υποδομής που είναι απαραίτητη για την ηλεκτροδότηση του στόλου παραδόσεων μας. Ενώ το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης των ηλεκτρικών οχημάτων θα συνεχίσει να προέρχεται από τα έσοδα από τις ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Βασική εστίαση της προσπάθειας εκσυγχρονισμού μας είναι να μειώσουμε τις αναποτελεσματικές μεταφορές και να βελτιώσουμε τις λειτουργίες διανομής, με αποτέλεσμα πολύ λιγότερα αεροπορικά φορτία και πολύ λιγότερα δρομολόγια με φορτηγά».