Μια νέα οικονομική και εύκολη επιλογή επιστροφών στο κομμάτι του e-commerce, την οποία οι λιανέμποροι θα μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους από τις αρχές του 2023, λανσάρει η FedEx στις ΗΠΑ.
«Καθώς η αγορά επιστροφών μεγαλώνει, η FedEx συνεχίζει να διερευνά καινοτόμες εναλλακτικές λύσεις για τους πελάτες της. Αν και αυτή η λύση θα προσφέρει μια επιλογή επιστροφών σε χαμηλές τιμές για τους εμπόρους, είναι επίσης μια απλή, βολική διαδικασία για να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να προσφέρουν μια εμπειρία φιλική στους αγοραστές», δήλωσε ο Ryan Kelly, αντιπρόεδρος E-Commerce & Retail Marketing της FedEx Services.
Μέσω της λύσης «FedEx Consolidated Returns», οι καταναλωτές που αγόρασαν από συνεργαζόμενους με την FedEx εμπόρους μπορούν να παραδώσουν τα αντικείμενα που επιθυμούν να επιστρέψουν -χωρίς να απαιτείται συσκευασία ή ετικέτα- στα καταστήματα της FedEx.
Τα επιστρεφόμενα είδη θα ενοποιηθούν με άλλες επιστροφές από διαφορετικούς εμπόρους, εξοικονομώντας υλικά και χώρο. Στη συνέχεια, θα υποβληθούν σε επεξεργασία -μέσω της FedEx Logistics- και θα αποσταλούν πίσω στις επιχειρήσεις μέσω μιας LTL (less-than-truckload) επιλογής.