Η Geopost «πάτησε» το πόδι της στην αγορά της Αργεντινής, συστήνοντας από κοινού με την TASA Logística την εταιρεία “DPD Argentina”, η οποία στόχο έχει να προσφέρει υπηρεσίες και λύσεις last-mile logistics.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Να σημειωθεί ότι, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στην Αργεντινή κατέγραψε άνοδο της τάξης του 73% στο α’ εξάμηνο του 2022, οπότε η DPD Argentina σκοπεύει «να αδράξει τις ευκαιρίες περιφερειακής ανάπτυξης, φέρνοντας την εμπειρία ενός Ευρωπαίου ηγέτη στην παράδοση του last-mile για τις B2B και B2C αγορές» τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Σχολιάζοντας το εν λόγω εγχείρημα, ο Yves Delmas, διευθύνων σύμβουλος της Geopost, είπε: «Στοχεύουμε να εκμεταλλευτούμε τις μεγάλες ευκαιρίες στις last-mile παραδόσεις στην Αργεντινή, κλάδος που παρουσιάζει πολύ δυναμική ανάπτυξη».
Παράλληλα, σύμφωνα με τον Javier Mazzarella, country manager της DPD Argentina, «στόχος μας είναι να γίνουμε κορυφαίος παίκτης του last-mile στην Αργεντινή τα επόμενα 5 χρόνια».