Αύξηση εσόδων, της τάξης του 4,2%, πέτυχε το παγκόσμιο ταχυδρομείο, το 2019, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα που δημοσίευσε η IPC (International Post Corporation).
Και παρά το γεγονός ότι ο όγκος αλληλογραφίας βαίνει μειούμενος, το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) παραμένει η κινητήριος δύναμη του κλάδου.
Σύμφωνα με την IPC, τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η διαφοροποίηση εξακολουθεί να αποδίδει, καθώς οι μη-ταχυδρομικές υπηρεσίες αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο ποσοστό των εσόδων του κλάδου.
Ο Holger Winklbauer, διευθύνων σύμβουλος της IPC, σχολίασε: «Τα έσοδα της ταχυδρομικής βιομηχανίας παρουσιάζουν σταθερή ανάπτυξη, παρά τη συνεχιζόμενη κάμψη της παραδοσιακής αλληλογραφίας και τις προκλήσεις της αγοράς.
Αρκετοί ταχυδρομικοί φορείς/επιχειρήσεις σημείωσαν ετήσια αύξηση, κυρίως λόγω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα ταχυδρομεία συνεχίζουν να εργάζονται για την αύξηση της χωρητικότητας και της αποδοτικότητας του δικτύου, προκειμένου να ανταποκρίνονται σε υψηλότερους όγκους δεμάτων, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό».
Κατά τον ίδιο, «τα ταχυδρομεία εντείνουν συνεχώς τις προσπάθειές τους για διαφοροποίηση και νέες προσφορές υπηρεσιών παράλληλα με την παραδοσιακή αλληλογραφία.
Επίσης, παράλληλα με τα δέματα που παρέμειναν ο βασικός μοχλός ανόδου των εσόδων τους, τα ταχυδρομεία σημείωσαν αύξηση εσόδων στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και την εφοδιαστική αλυσίδα».
Να σημειωθεί ότι, τα πλήρη αποτελέσματα του 2019 καθώς και τα αποτελέσματα για το α’ εξάμηνο του 2020 θα παρουσιαστούν στην έκθεση “IPC Global Postal Industry” που θα δημοσιευθεί τον Νοέμβριο του 2020.