Η ισχυρή ανάπτυξη του όγκου δεμάτων B2C βοήθησε την Poste Italiane να σημειώσει αύξηση 9,9% στα EBIT, το δεύτερο τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
Το EBIT της Poste Italiane αυξήθηκε στα 799 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2022, όταν ανήλθε στα 727 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 8,5% την ίδια περίοδο, στα 3,007 δισ. ευρώ.
Μιλώντας για τα συνολικά αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος Ματέο ντελ Φάντε δήλωσε: «Για άλλη μια φορά, πετύχαμε ένα σταθερό τρίμηνο και κλείσαμε το πρώτο εξάμηνο του έτους με μια πολύ θετική νότα».
Οι όγκοι δεμάτων B2C αυξήθηκαν κατά 9,2% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2022, στα 44 εκατομμύρια τεμάχια το τρίμηνο, ενώ τα έσοδα από δέματα B2C αυξήθηκαν κατά 5,2%, στα 183 εκατομμύρια ευρώ.
Ο συνολικός όγκος δεμάτων αυξήθηκε κατά 3,6%, αν και τα έσοδα μειώθηκαν κατά 1,2%, εν μέρει επηρεάστηκαν από την πτώση των ποσοτήτων B2B κατά 11,1%.