Στη μείωση παραδόσεων πακέτων της Amazon.com κατά τουλάχιστον 50% ανακοίνωσε ότι προχωρά η UPS, με στόχο την ανάκτηση της κερδοφορίας της.
Παρά το γεγονός ότι η UPS προβλέπει πτώση εσόδων για το 2025, αποφάσισε να επιταχύνει ένα σχέδιο μείωσης εκατομμυρίων παραδόσεων για τον «μεγαλύτερο πελάτη» της, σύμφωνα με την CEO της εταιρείας Carol Tome.
Η UPS σχεδιάζει να μειώσει τις παραδόσεις πακέτων της Amazon κατά περισσότερο από 50% έως το β’ εξάμηνο του 2026 – 5 φορές ταχύτερα από ό,τι μεταξύ 2021 και 2024.
Η απόφαση αυτή θα επιτρέψει στην εταιρεία ταχυμεταφορών και logistics να επικεντρωθεί σε λιγότερες αλλά πιο προσοδοφόρες παραδόσεις, ενώ θα μειώσει επίσης περίπου 1 δισ. δολ. σε κόστος για εγκαταστάσεις, φορτηγά, αεροπλάνα και εργατικό δυναμικό, σύμφωνα με στελέχη της UPS.
«Η Amazon είναι ο μεγαλύτερος πελάτης μας, αλλά δεν είναι ο πιο κερδοφόρος πελάτης μας», σχολίασε η Tome, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έχει «εξαιρετικά μειωμένα περιθώρια κέρδους».
Όπως εκτιμούν στελέχη της αγοράς, η UPS ετοιμάζεται να διεκδικήσει περισσότερα κέρδη για κάθε πακέτο που παραδίδει, ενώ παράλληλα προχωρά στην προσθήκη νέων πελατών στο πελατολόγιό της όπως οι Temu και Shein.
Να σημειωθεί ότι, το διάστημα 2021 – 2024, η UPS μείωσε κατά μέσο όρο τον αριθμό των πακέτων που παρέδιδε για την Amazon κατά περίπου 250.000 ημερησίως.
Αυτή τη φορά, η εφαρμογή της απόφασής της θα έχει ως αποτέλεσμα περίπου 1,25 εκατομμύρια λιγότερες ημερήσιες παραδόσεις για την Amazon, σύμφωνα με τη UPS.
Σχολιάζοντας την παραπάνω απόφαση, η Amazon δήλωσε ότι σέβεται την απόφαση της UPS και θα συνεχίσει να συνεργάζεται μαζί της και με πολλούς άλλους ταχυμεταφορείς για να εξυπηρετήσει τους πελάτες της.
Β. Βεγιάζη