Καλύτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκαν τα έσοδα δ’ τριμήνου της κινεζικής Alibaba Group Holding Ltd, κυρίως λόγω της ενισχυμένης ισχύος της εταιρείας στην κινεζική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce).
Σύμφωνα με την Thomson Reutes, τα συνολικά έσοδα της Alibaba αυξήθηκαν κατά 60% στα 38,58 δισ. γιουάν (560 δισ. δολ.) στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, έναντι προβλέψεων 36 δισ. γιουάν.
Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν στα 10,65 δισ. γιουάν ή 60 σεντ ανά μετοχή, από 5,37 δισ. γιουάν το προηγούμενο τρίμηνο.
Τα έσοδα από τη μονάδα δραστηριοτήτων e-commerce της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 47% στα 31,57 δισ. γιουάν, έναντι αύξησης 45% του προηγούμενου τριμήνου.
Να σημειωθεί ότι η κορυφαία εταιρεία e-commerce της Κίνας ανακοίνωσε πρόγραμμα εξαγοράς μετοχών, συνολικής διάρκειας 2 ετών, ύψους ως και 6 δισ. δολαρίων.