Αύξηση πωλήσεων σημείωσε, στην Ελλάδα, η Eurosender, κατά τους θερινούς μήνες, λόγω της τόνωσης της τουριστικής κίνησης κατά την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά και της ανταγωνιστικής τιμολογιακής πολιτικής.
«Για εμάς γίνεται όλο και περισσότερο προφανές ότι οι φθηνές υπηρεσίες μεταφορών βγήκαν τη σωστή στιγμή στην αγορά, ως προστιθέμενη υπηρεσία στην ήδη υπάρχουσα αγορά φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων και γενικά στα πακέτα διακοπών και τα last minute εισιτήρια», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Γενικός Διευθυντής της Eurosender στην Ελλάδα.
Οι πωλήσεις διατήρησαν την αυξητική τους πορεία και μέσα στο καλοκαίρι, με την αύξηση να κυμαίνεται στο 70%, με συγκρινόμενες περιόδους το τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος (δηλ. την περίοδο του soft launch της εταιρείας στην Ελλάδα), σε σχέση με το τρίμηνο Ιούνιος-Αύγουστος (δηλαδή μετά την επίσημη παρουσίαση της εταιρείας).
«Των υπηρεσιών μας κάνουν χρήση, όχι μόνο Έλληνες, αλλά και ξένοι επισκέπτες, από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Πολλές παραλαβές γίνονται σε ξενοδοχεία στην Κρήτη, την Ρόδο και την Σαντορίνη.
Το γεγονός αυτό μας δίνει μια καλή εικόνα σχετικά με τους χρήστες της πλατφόρμας μας αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Ο κόσμος θέλει να απολαύσει τις διακοπές και τα ταξίδια του, επομένως πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν να στέλνουν τις αποσκευές τους, καθώς οι τιμές είναι πολύ χαμηλές. Με αυτό το τρόπο ταξιδεύουν άνετα και “ελαφριά” και έχουν τις βαλίτσες τους να τους περιμένουν στον τόπo προορισμού τους», προσέθεσε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης.