Εξώδικο απέστειλε η ΠΟΣΤ στη διοίκηση των ΕΛΤΑ, αντιδρώντας στο νέο μοντέλο διανομής.
Όπως υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι, για την εξυπηρέτηση προσωπικών στρατηγικών κάποιων επιδιώκεται η δημιουργία στα ΕΛΤΑ ενός παράλληλου και ανταγωνιστικού δικτύου ταχυμεταφοράς προς τη θυγατρική εταιρεία, που υπονομεύει τη βιωσιμότητα του Ομίλου στο σύνολό του και κινείται στην αντίθετη κατεύθυνση από την ειλημμένη και σε ισχύ απόφαση για συγχώνευση των δύο εταιρειών και τη συνεχή εμβάθυνση των συνεργειών μεταξύ τους.
«Οι επιχειρούμενες αλλαγές προς ένα νέο μοντέλο διανομής «δύο κύκλων», το οποίο δεν έχει αποτυπωθεί σε κανένα ειδικό ή γενικότερο σχεδιασμό και δεν έχει συμφωνηθεί με τους εργαζόμενους, αποτελεί βόμβα στα θεμέλια των Ελληνικών Ταχυδρομείων και μεγάλη ευεργεσία προς στις ανταγωνιστικές εταιρείες που καραδοκούν να βγει ο ΕΛΤΑ από τη «μέση», επισημαίνει η ΠΟΣΤ.
Τα ερωτήματα της ΠΟΣΤ
-Γιατί επισπεύδεται μια τέτοια παρέμβαση, ενώ δεν έχει καταρτιστεί ακόμα το Στρατηγικό Επιχειρησιακό Σχέδιο ΕΛΤΑ που δεσμεύτηκε η Διοίκηση στην Κοινή Συμφωνία Πλαίσιο του περασμένου Ιουλίου να παρουσιάσει εντός του 2017 και που θα προδιαγράφει ποιο θα είναι το μοντέλο διανομής με βάσει την ανάπτυξη του κλάδου των ταχυμεταφορών και η σχέση μητρικής – θυγατρικής;
-Γιατί, χωρίς να έχει απαντηθεί στο ελάχιστο τι ισχύει σχετικά με την ενσωμάτωση των Ταχυμεταφορών και τη μετατροπή των ΕΛΤΑ και σε ταχυμεταφορική εταιρεία, που αποτελούσε βασικό στοιχείο του τελευταίου επιχειρησιακού σχεδιασμού 2013 -2017 του Ομίλου, αλλά και πάγιο αίτημα των εργαζομένων, επιχειρούνται τέτοιας κλίμακας αλλαγές;
Δηλαδή, εάν δεν υπάρχει πρόθεση για άμεση ενσωμάτωση των Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ στη μητρική εταιρεία, ποιος είναι ο λόγος να δημιουργηθούν δύο παράλληλα ανταγωνιστικά δίκτυα μέσα στον ίδιο Όμιλο, που θα δημιουργούν χωρίς λόγο μεγάλα κόστη, θα μπερδεύουν τους πελάτες και θα δημιουργούν τριβές στις δύο εταιρίες του Ομίλου.