Επιβραδύνεται ο ρυθμός αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό είναι το συμπέρασμα από την ανάλυση των δεδομένων του δείκτη αγορών Salesforce.
Σύμφωνα με την πλατφόρμα, οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11% το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Πρόκειται για υψηλότερη αύξηση σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, καθώς οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν, μόλις κατά 2%, το δεύτερο τρίμηνο.
Ωστόσο, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι (63%), είναι ορατό ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο επιβραδύνεται και ότι ο όγκος πωλήσεων επιστρέφει στα προ – πανδημίας επίπεδα.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ανατολική Ευρώπη αναπτύσσεται ταχύτερα από τον παγκόσμιο μέσο όρο, καθώς το τρίτο τρίμηνο πέτυχε αύξηση 40% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.
Το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε ανάπτυξη 20%, η Ολλανδία 18% και η Ιταλία 15%.
Β. Βεγ.