Ζημιές προ φόρων ύψους 490 εκατ. δολ. κατέγραψε, το 2021, το ταχυδρομείο του Καναδά (Canada Post), καθώς το υψηλότερο κόστος αντιστάθμισε εν μέρει την αύξηση των εσόδων σε όλους τους τομείς δραστηριοτήτων.
Να σημειωθεί ότι, το 2020, η Canada Post είχε σημειώσει ζημίες 779 εκατ. δολ.
Αναλυτικότερα, τα έσοδα του ταχυδρομείου του Καναδά αυξήθηκαν κατά 407 εκατ. δολ. ή 6,31%, το 2021 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Σε σύγκριση με το 2020, τα έσοδα από τα δέματα αυξήθηκαν, καθώς η εταιρεία αποφάσισε να μεγιστοποιήσει τη διαθέσιμη χωρητικότητα και να βελτιώσει τις υπηρεσίες της. Όπως σημειώνεται, στα δέματα, το ταχυδρομείο του Καναδά πέτυχε έσοδα αυξημένα κατά 238 εκατ. δολ. ή 7,4%, ωστόσο οι όγκοι μειώθηκαν κατά 28 εκατ. τεμάχια ή 7% σε σχέση με το 2020.
Τα έσοδα από την αλληλογραφία αυξήθηκαν ελαφρώς, με την Canada Post να επωφελείται από τις ομοσπονδιακές εκλογές και τις απογραφές του 2021, ενώ τα έσοδα και ο όγκος στο κομμάτι του direct marketing άρχισαν να ανακάμπτουν φτάνοντας τα προ Covid επίπεδα.
Τα ετήσια αποτελέσματα, σύμφωνα με την Canada Post, συνεχίζουν να επηρεάζονται από τον ιό COVID-19, ο οποίος είχε διαφορετικές επιπτώσεις στον όμιλο το 2020. Ο όγκος αλληλογραφίας του direct marketing και της αλληλογραφίας μειώθηκε σημαντικά, ενώ ο όγκος των δεμάτων αυξήθηκε σημαντικά σε μη βιώσιμο επίπεδο, περιορισμένος από τη διαθέσιμη χωρητικότητα.
Το λειτουργικό κόστος αυξήθηκε κατά 127 εκατ. δολ. ή 2%, το 2021, με τις αυξήσεις του κόστους να οφείλονταν σε μεγάλο βαθμό στο υψηλότερο κόστος εργασίας και την αύξηση του κόστους συλλογής, επεξεργασίας και παράδοσης εκτός ωραρίου εργασίας.
Επίσης, η Canada Post αναφέρει ότι επένδυσε στην υποστήριξη της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου λιανικής της.