Κατανόηση για τυχόν καθυστερήσεις ζητά από τους πελάτες της η ΕΛΤΑ Courier. Σε διαδικτυακή ανάρτηση, η εταιρεία υπογραμμίζει ότι «σε αυτές τις ιδιαίτερα κρίσιμες ημέρες, που η υπομονή και η αντοχή όλων των συνανθρώπων μας δοκιμάζονται, σας παρακαλούμε να δείξετε κατανόηση για τις τυχόν καθυστερήσεις.
Σε κάποιες περιοχές το πρόγραμμα παραδόσεων είναι πολύ επιβαρυμένο αλλά καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθούμε με υπευθυνότητα στον αυξημένο όγκο αντικειμένων που διαχειριζόμαστε.
Εάν ενδιαφέρεστε να στείλετε τα πασχαλινά σας δώρα, συστήνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για την παραλαβή το συντομότερο, ώστε να αποσταλούν έγκαιρα! Σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας».
Σημειώνεται ότι και άλλες εταιρείες ταχυμεταφορών έχουν ζητήσει την κατανόηση των πελατών, λόγω αυξημένου όγκου αποστολών.