Νέο λογότυπο εγκαινίασε η SPEEDEX, ενώ παράλληλα σε εξέλιξη βρίσκεται το τριετές πλάνο ανάπτυξης.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, «η αλλαγή αυτή συμβαδίζει με τις πολλαπλές ενέργειες ανανέωσης και εξέλιξης της SPEEDEX και αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου 3ετούς πλάνου για την περαιτέρω ανάπτυξή της, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό».
Κύριος στόχος του νέου πλάνου εξέλιξης της SPEEDEX, όπως υπογραμμίζεται, είναι η βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών, με την αξιοποίηση των τελευταίων τάσεων της τεχνολογίας και συγκεκριμένα της τεχνητής νοημοσύνης και των συστημάτων αυτοματισμού.
Ως μία από τις 4 εταιρείες με πανελλαδική παρουσία, η SPEEDEX φιλοδοξεί να στηρίξει ολοκληρωμένα τον αναδυόμενο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, βοηθώντας τις ελληνικές επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε όλα τα σημεία της Ελλάδας και μέσω διεθνών συνεργασιών σε όλο τον κόσμο.
Το τριετές πλάνο ανάπτυξης της SPEEDEX και η νέα εταιρική ταυτότητα παρουσιάστηκαν στο πρόσφατο Συνέδριο Δικτύου Πρακτόρων της εταιρείας.
Η διαδικασία αλλαγής της εταιρικής ταυτότητας της SPEEDEX, τόσο σε εταιρικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο Δικτύου Πρακτόρων, αναμένεται να ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2019.
Λίγα λόγια για τη SPEEDEX
Η SPEEDEX Ταχυμεταφορών ιδρύθηκε το 1986 και διαθέτει πανελλαδικό δίκτυο περίπου 200 καταστημάτων, καθώς και 130 σημεία εξυπηρέτησης «SPEEDEX Corner» στα πρατήρια της AVIN. Στις κεντρικές υπηρεσίες και στο δίκτυό της, η SPEEDEX απασχολεί περισσότερους από 1.300 εργαζόμενους.
Η SPEEDEX καλύπτει με τις υπηρεσίες της περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις πανελλαδικά, μεταφέροντας καθημερινά άνω των 50.000 δεμάτων και φακέλων, ενώ κάθε μήνα περίπου 1.000.000 άνθρωποι είναι αποδέκτες των υπηρεσιών της.
Από τον Δεκέμβριο του 2017, η SPEEDEX ανήκει εξ’ ολοκλήρου στον όμιλο Σφακιανάκη, έναν από τους ιστορικότερους εμπορικούς ομίλους της χώρας, ενώ συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου ταχυμεταφορών.