Οι παγκόσμιες δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο θα αγγίξουν τα 18,7 τρισ. δολ. μέχρι το 2024, έναντι 11,2 τρισ. δολ. το 2019, σημειώνοντας αύξηση κατά 66%.
Σύμφωνα με τη νέα μελέτη της Juniper Research «Digital Commerce: Key Trends, Sectors & Forecasts 2019-2024,», ο μεγαλύτερος τομέας του ψηφιακού εμπορίου είναι η online αγορά φυσικών αγαθών, η οποία θα ευθύνεται για το 27% του συνόλου των δαπανών ψηφιακού εμπορίου μέχρι τα τέλη του 2019.
Η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) ωθείται από τους ψηφιακούς εμπόρους και την στροφή των παραδοσιακών «λιανοπωλητών» σε διαφοροποιημένες omnichannel εμπειρίες για να εξασφαλίσουν μελλοντικές ροές εσόδων.
Η Juniper Research επισημαίνει την εμπειρία των χρηστών μέσω ψηφιακών καναλιών ως το κρίσιμο επόμενο πεδίο μάχης για τους λιανοπωλητές. Η μείωση προβλημάτων στη διαδικασία πληρωμής, παρά τις αυξημένες απαιτήσεις ασφαλείας, αποτελεί βασική προϋπόθεση για μελλοντική επιτυχία.
Αξιοσημείωτο είναι, σύμφωνα με τη μελέτη, ότι οι online μεταφορές χρημάτων, που αναμένεται να διευρυνθούν κατά 85% την επόμενη 5ετία, αποτελούν έναν από τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης του ψηφιακού εμπορίου την επόμενη περίοδο, ενώ μόνο το 21% των αγορών εκτιμάται ότι θα πραγματοποιείται μέσω σταθερών και φορητών υπολογιστών και συνδεδεμένων τηλεοράσεων, σε παγκόσμια κλίμακα, ως το 2024.