Στην εκπόνηση έρευνας για τη διερεύνηση και αποτύπωση των τάσεων και των προτιμήσεων του καταναλωτικού κοινού στην ελληνική αγορά ταχυμεταφορών προχωρούν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ).
Σε σχετική ανακοίνωση, που δημοσιεύθηκε στη «Διαύγεια», προκύπτει ότι την υλοποίηση του έργου θα αναλάβει η «GPO Έρευνα Επικοινωνία ΑΕ», έναντι του ποσού των 13.250 ευρώ.
Όπως σημειώνεται, στόχος είναι «να διερευνηθούν και να αποτυπωθούν οι τάσεις και οι προτιμήσεις των καταναλωτών στην αγορά ταχυμεταφορών, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες εξαιτίας της πανδημικής κρίσης».
Β. Βεγιάζη