Το ηλεκτρονικό εμπόριο «ήρθε για να μείνει» και εισέρχεται όλο και πιο δυναμικά στη κουλτούρα του Έλληνα καταναλωτή.
Πέντε στους δέκα χρήστες διαδικτύου πραγματοποίησαν online αγορά εξ αποστάσεως τον τελευταίο μήνα, την ώρα που το 55% των online καταναλωτών δηλώνουν πλήρως ικανοποιημένοι με την παράδοση των προϊόντων.
Παρ’ ότι έχει μειωθεί οριακά η ένταση των online αγορών σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2020, το 44% των online καταναλωτών θα συνεχίσει σίγουρα να αγοράζει συστηματικά μέσω διαδικτύου και το επόμενο διάστημα, ενώ ένας στους δύο χρήστες του Διαδικτύου έχει πολυκαναλική τάση, αφού κάνει έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο πριν αγοράσει τελικά σε φυσικό κατάστημα.
Τα ανωτέρω διαπιστώνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), στην 4η εξαμηνιαία έρευνα καταγραφής των online καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο, με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η έρευνα έλαβε χώρα τον Ιούνιο – Ιούλιο του 2021, σε πανελλήνιο δείγμα 857 χρηστών του Διαδικτύου.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 50% των χρηστών διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω διαδικτύου το τελευταίο 15ήμερο, ποσοστό χαμηλότερο από την μέτρηση του Δεκεμβρίου (61%), αλλά διπλάσιο σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2019 (26%).