Λόγω της αυξημένης ζήτησης για ταχυδρομικές υπηρεσίες που παρατηρείται συνήθως κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου και των εκπτωτικών ημέρων (Black Friday, Cyber Monday), η ΕΕΤΤ εξέδωσε συστάσεις για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και την αποφυγή τυχόν προβλημάτων κατά τη διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών τους από εταιρείες ταχυμεταφορών (courier).
Οι αναλυτικές συστάσεις της ΕΕΤΤ στους καταναλωτές, καθώς και αντίστοιχες συστάσεις σε εταιρίες ταχυμεταφορών και επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου είναι διαθέσιμες στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ: www.eett.gr
Ακολουθεί σχετικό βίντεo της ΕΕΤΤ με χρήσιμες συμβουλές για τους καταναλωτές: