Ολοένα και πιο παρεμβατικός γίνεται ο λόγος του προέδρου της Aegean Airlines Ευτύχη Βασιλάκη.
Ο κ. Βασιλάκης, ο οποίος είναι διευθύνων σύμβουλος της Hertz, αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ και μέλος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων, επεκτείνει πλέον τη θεματολογία των ομιλιών του πέρα από τον αεροπορικό και τουριστικό κλάδο.
Όποτε του δίνεται η ευκαιρία, περνάει μηνύματα για την εγχώρια οικονομία και την… υπερφορολόγηση.
Στην τελευταία ομιλία και συγκεκριμένα, στην υπογραφή της παραγγελίας των νέων αεροσκαφών, όπου παραβρέθηκαν τα κορυφαία στελέχη της επιχειρηματικής ελίτ της χώρας, αλλά και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, ο κ. Βασιλάκης ανέφερε τα ακόλουθα:
-Έχουμε φτάσει να συνεισφέρουμε στο ευρύτερο κράτος 350 εκατ. ευρώ ετησίως σε τέλη, φόρους και εισφορές.
-Για κάθε 1 ευρώ που λαμβάνουν αθροιστικά οι εργαζόμενοι και οι μέτοχοί μας, το κράτος εισπράττει 3 ευρώ.
-Κάθε 1 επιπλέον αεροσκάφος παράγει, ετησίως, 6,5 εκατ. ευρώ έσοδα για το ελληνικό κράτος και δημιουργεί 90 επιπλέον άμεσες θέσεις εργασίας (στην εταιρεία και στην επίγεια εξυπηρέτηση).
-Έχουμε καταφέρει να κοιτάμε στα «μάτια» τις ισχυρότερες και μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρείες. Χρειάζεται όμως και το κατάλληλο πλαίσιο, σε επίπεδο λειτουργικότητας υποδομών, ανταγωνιστικότητας τελών, ύψους ΦΠΑ, αλλά κυρίως στη φορολογία και τις επιβαρύνσεις της εργασίας.
Ένα πλαίσιο, που θα μπορεί να υποστηρίξει δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρίες, όπως είναι η Aegean, αλλά και πολλές άλλες σε διάφορους κλάδους στη χώρα μας.
Γιατί ο βαθμός και ο ρυθμός, η σταθερότητα της ανάπτυξής μας, εξαρτώνται και συναρτώνται και από αυτό.
Άλλωστε, βλέπουμε γείτονες χώρες και αντίστοιχα τους αερομεταφορείς τους, που με τις κατάλληλες πολιτικές, έχουν γιγαντωθεί με σημαντικά οφέλη για τη χώρα τους.
Σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές, ο κ. Βασιλάκης, εκπροσωπώντας μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες της Ελλάδας, με σημαίνοντα ρόλο στον τουρισμό θα συνεχίσει τις παρεμβάσεις του.
«Η Aegean και οι μέτοχοί της πήραν ένα μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο, το οποίο απαιτεί συγκεκριμένες χρηματοροές.
Ναι μεν, η εταιρεία αποδεικνύει ότι γιγαντώνεται, από την άλλη πλευρά, ευελπιστεί να επιχειρεί σε ένα σταθερό πολιτικό περιβάλλον, με όσο το δυνατόν καλύτερες οικονομικές συνθήκες», σχολιάζουν.
Από την άλλη πλευρά, οι επιβάτες προσδοκούν σε περαιτέρω βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας και ανταγωνιστικότερες χρεώσεις.