Το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο καταρρίπτει το «Ελ. Βενιζέλος». Από το 2015, το αεροδρόμιο της Αθήνας σημειώνει ιστορικό ρεκόρ, σε σχέση με την επιβατική κίνηση.
Πέρσι, η επιβατική κίνηση ανήλθε στα 21,74 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 8,6%, σε σχέση με το 2016.
Το 2016, η αντίστοιχη αύξηση ήταν 10,7%, το 2015 19% και το 2014 21,2%. Αυτό καταδεικνύει, όπως είναι φυσικό, ότι η ανάπτυξη του αεροδρομίου έχει πλέον ωριμάσει.
Το 2018 είναι εξίσου πιθανό ότι το «Ελ. Βενιζέλος» θα σημειώσει νέο ιστορικό ρεκόρ, ίσως και το 2019, ίσως και το 2020.
Γενικότερα, το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» διάγει αναπτυξιακή πορεία από το δεύτερο εξάμηνο του 2013.
Στο διάστημα 2013 – 2017, oι κυριότερες εξελίξεις είχαν να κάνουν με την τόνωση του τουριστικού ρεύματος της Αθήνας (και όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες), την εξαγορά της Olympic Air από την Aegean, την είσοδο της Ryanair και τον εγκαινιασμό δρομολογίων μακρινών αποστάσεων (Emirates, Scoot).
Συνοπτικά, οι επιδόσεις του αεροδρομίου «απαγκιστρώθηκαν» από το ΑΕΠ της χώρας, καθώς την περίοδο 2013 – 2017 η επιβατική κίνηση του ΔΑΑ σημείωσε ανάπτυξη 71%.
Ωστόσο, από ένα σημείο και έπειτα, καθίσταται προφανές ότι πρωταρχική επιδίωξη θα αποτελεί η «διατήρηση των κεκτημένων».
Ο home carrier, η Aegean Airlines δείχνει ότι, σε μεγάλο βαθμό, έχει εξαντλήσει το δίκτυο των δρομολογίων που μπορεί να εξυπηρετεί με τον υπάρχοντα στόλο, η Ryanair είναι γνωστή για τα «σκαμπανεβάσματά της», οπότε προσπάθειες επικεντρώνονται στην έλευση νέων εταιρειών και την ενίσχυση των υπαρχόντων, μέσω της παροχής ειδικών κινήτρων.
Τέλος, η τόνωση της ανταγωνιστικότητας του αεροδρομίου της Αθήνας συσχετίζεται και με τις επενδύσεις στο τομέα των Υποδομών, με την επέκταση του κύριου αεροσταθμού και τις βελτιωτικές παρεμβάσεις στο επίπεδο των αναχωρήσεων και αφίξεων.