Σε επιχειρήσεις τέτοιου μεγέθους, είναι λογικό να εκφράζονται διαφορετικές απόψεις και αντιλήψεις.
Στο λιμάνι του Πειραιά, τον ΟΛΠ οι διαφορετικές προσεγγίσεις άρχισαν να εκδηλώνονται περαιτέρω με την ανάληψη των καθηκόντων του νέου προέδρου του Οργανισμού, του Yu Zenggang το καλοκαίρι του 2019.
Η απόρριψη, από την ΕΣΑΛ, του 4ου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων φαίνεται ότι αποτέλεσε την αφορμή για την ανακατανομή αρμοδιοτήτων σε ανώτατα στελέχη του Οργανισμού.
Αναβαθμισμένος είναι ο ρόλος του εκπροσώπου του ΤΑΙΠΕΔ στη διοίκηση, του κ. Θανάση Λιάγκου, ο οποίος αναλαμβάνει τον έλεγχο του master plan του ΟΛΠ, απευθυνόμενος απευθείας στον νέο πρόεδρο.
Ο ΟΛΠ φαίνεται ότι επανακαθορίζει την τακτική του για την υλοποίηση του master plan, προσπαθώντας να πείσει τις τοπικές κοινωνίες για τη χρησιμότητά του.
Παράλληλα, έχουν υπάρξει εισηγήσεις για την τροποποίηση ορισμένων επενδύσεων.
Μεγάλο ζητούμενο συνεχίζει να αποτελεί η έγκαιρη υλοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων, ύψους 293,7 εκατ. ευρώ, οι οποίες αφορούν την επέκταση του επιβατικού λιμένα (Νότια Ζώνη, φάση Α’), την μετατροπή της πενταγωνικής αποθήκης σε επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας, την βυθοκόρηση του κεντρικού λιμένα, κ.α.
Το αρχικό χρονοδιάγραμμα έφερε την ολοκλήρωσή τους το 2021, κάτι το οποίο παρουσιάζει δυσκολίες.